«Новітні методи співпраці середньої і вищої школи. Обдаровані діти – наше майбутнє»

22 січня 2016 року у Кременчуцькому національному університет імені Михайла Остроградського проведено науково-методичний семінар для вчителів природничих дисциплін міста Кременчука, організований управлінням освіти міста Кременчука та Кременчуцьким національним університетом імені Михайла Остроградського на тему: «Новітні методи співпраці середньої і вищої школи.Обдаровані діти – наше майбутнє».У семінарі приймали участь вчителі природничих дисциплін загальноосвітніх навчальних закладів Кременчука та професійних училищ, науковці, викладачі, та студенти кафедри «Біотехнологія та здоров’я людини»,президент Кременчуцької філії МАН, заслужений працівник освіти України Сьомик Олена Броніславівна, а також перший проректор КрНУ, д.б.н., професор Никифоров Володимир Валентинович.

Зустрівши гостей нашого навчального закладу, професор Никифоров Володимир Валентинович виступив з промовою, в якій наголосив, що завдяки вчителям та їх плідній праці вищі навчальні заклади мають змогу навчати талановитих студентів, адже саме вони прищеплюють дітям ще з МАНівських робіт любов до пізнання, досліду та науки. Як приклад навів наукову роботу випускниці Кременчуцької ЗОШ  № 31, студентки третього курсу напряму біотехнології Ритченко Ю.В., яка ще в школі займалась науковими роботами МАН, а у 2015 році здобула диплом третього ступеню на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт. Перший проректор підкреслив, що університет має матеріально-технічну наукову базу досить високого рівня і запрошував учителів з учнями шкіл до співпраці, зокрема для підготовки учнів на обласні олімпіади та конкурси МАН.

Присутні мали можливість поспілкуватися й з в.о. завідувача кафедри «Біотехнологія та здоров’я людини» Новохатько Ольгою Володимирівною, яка розповіла конкретно, які є можливості університетської матеріальної бази і підкріпила це наочними матеріалами у вигляді презентацій. Всі мали змогу на власні очі побачити оригінальні фото з навчального та наукових процесів університету. Ольга Володимирівна з вдячністю саме вчителям шкіл, донесла про наукові здобутки випускників ліцею №30 Кульбачко А.Б. та Бедрій Т.О., школи №26 та Полтавського обласного ліцею при Кременчуцькому педагогічному училищі імені А.С. Макаренко Михайленко А.С., школи №31 Ритченко Ю.В.

Студентка третього курсу напряму біотехнологія Ритченко Ю.В. донесла присутнім про головні наукові дослідження викладачів кафедри, наукову діяльність Товариства студентів, аспірантів та молодих учених КрНУ. Також у своїй доповіді розповіла про наукову діяльність студентів кафедри. Наголосила на тому, що ТСАМУ завжди відкрите до співпраці і з задоволенням допомагають учням у відкритті нових наукових горизонтів.

 

Про спеціальність «Біотехнологія» більш докладно розповів старший викладач кафедри БЗЛ Дігтяр Сергій Вікторович. Учителі мали змогу чітко зрозуміти переваги та суть навчання за цією спеціальністю й донести учням цікаву інформацію.

 Старший викладач кафедри БЗЛ Гнатюк Тетяна Миколаївна виступила з доповіддю про спеціальність «Здоров’я людини», де говорила про переваги навчання та необхідність фахівців даної галузі в наш час. Випускники спеціальності після закінчення будуть працювати над реабілітацією фізичного стану воїнів АТО, спортсменів, людей  які працюють на шкідливих підприємствах та інших осіб, які потребують висококваліфікованої медичної допомоги.

Сьомик Олена Броніславівна подякувала за досить змістовну інформацію та змогу учнів працювати над наукою у лабораторіях університету, адже саме матеріально-технічна база допомагає учасникам олімпіад та конкурсних робіт МАН на досить високому рівні виконувати практичну та експериментальну частини.

Вчителі шкіл отримали наочний матеріал для подальшої співпраці та разом з організаторами конференції роздивилися високозабезпеченілабораторії та сучасне технічне забезпечення кафедри БЗЛ. Безумовно саме зі школи починається плідна праця над наукою, де відкриваються все нові й нові невирішені задачі, тож співпраця університету та шкіл є обов’язковою ланкою на шляху становленнямайбутніх науковців.

Українська